Alla inlägg den 11 januari 2010

Av beatrice - 11 januari 2010 20:04

Det var kul idag efter skolan.. Jag åkte till statoil och skulle tanka. Fick verkligen inte upp tanklocket. Kom på att det kanske var en kapp inne i bilen(i) Letade och letade, hittade ingen.. Ringde pappa... Han sa att det nog hade frusit fast och sa at jag skulle gå in på macken så dom fick hjälpa mig. Sagt och gjort. Jag fick med mig en påse med varmt vatten ut, så jag kunde värma upp locket. Jag stog där och värmde och bankade på det där locket.. Vad fan..! Det funkade ju inte! Jag stog där aslänge. Gick in i bilen igen och letade efter en knapp. Fanns ingen. Gick ut och fortsatte försöka få upp locket. Tappade tålamodet tillslut, blev förbannad, och besämde att jag skiter i gymmet, åker hem istället så får mamma hjälpa mig att tanka. Så, in i biln och sätter mig. Ahh...! Där var visst en knapp men en tank på. Kul... Jag som rent psykiskt redan sat hemma i soffanoch myste. Istället var det KMTI som gällde. Men det var ganska skönt det med :) 



I alla fall.

Johan ringde till Josefa idag(på min begäran) som ska sy min balklänning :) Jag ville veta på ett ungefär hur mycket den skulle kosta och så.. Ärligt talat, jag kommer få en skräddarsydd klännig, precis som jag vill, för 1300-1500kr! ;o Och vad jag har hört av många, så är hon hur duktig som helst och har sytt massvis av balklänningar! Ja, kläder över huvudtaget. Jag är såååå nöjd! Och glad :D Så på onsdag ska jag och mamma och kolla tyg och modeller. Roooooligt! :D Så nu har jag sömmerska, frisör och förmodligen sminkös. Life's wonderful :))))))))


Till helgen blir Snabba cash, sweeeeeeeeet!

Och Selma (såklart!!!!!?) om jag får vara med på grabbkväll......... Jag är väl så grabbig så det kanske går bra? Hmm.


JAG GILLAR!


it's to close

/b

Ovido - Quiz & Flashcards