Alla inlägg den 16 januari 2010

Av beatrice - 16 januari 2010 19:58

Ärligt. Igår.

Jag och Johan kom hem från skolan/stan. Johan följde med mig och shoppade lite. Jag är lite förvånad över mig själv, men jag fick faktiskt med mig TVÅ kavajer hem! How does that sound?!!!? En marinblå från monkey med guldfärgade knappar. Och en grå med svartvitrandigt foder, veeeeeeery nice! :) Jag är stolt!

Väl hemma satte vi i vardagsrummet med mamma och pappa, drack vin, åt ost och lyssnade på klassisk musik. Så otroligt underbart! Jeeeeees! Tummen upp för det.


Ikväll blir det utgång! GÖTT JÄS COOL GUY!

Sitter hemma hos Johannes the man just nu occh ska snart bort till Karl. Sedan.. Haha, Selma? Well, we'll see! Men, taggad nu! Kommer bli awesome! :D ÖNSKA MIG OCH JOHAN LYCKA TILL! :)


you and me forever

/b

Ovido - Quiz & Flashcards