Direktlänk till inlägg 24 februari 2010

öööööööööööööööööööööööööööööööö

Av beatrice - 24 februari 2010 11:05

För att piffa upp vardagen en aning, skar jag upp armhålat med rakhyvel igår. Det gjorde förbannat ont och svider nästan lika mycket idag. Det var inte så jävla lyckat av mig kanske.. Jag tror bestämt att jag inte ska ha så bråttom nästa gång. Ingen skön upplevelse kan jag tala om :(


Idag blir ingen nturkunskap. Jag sitter hemma, inne, i det vackra vädret och pluggar. Historia. Nationalism och impealism och allt vad det innebär. Otroligt roligt...? Nej, tyvärr. Har som vanligt inte pluggat något tidigare på det coh imorgon har vi stort prov. Och det känns superbra. Som vanligt, även det.

Förresten är det 24 februari idag och jag och Johan har varit tillsammans i 1½ år. Tja, vi kanske ses sen. Kanske inte. Vad vet jag, jag orkar faktiskt inte bry mig just nu. Han går mig på nerverna nu. Och förmodligen går jag honom på nerverna. Så, ja, det är aningen instabilt nu och jag orkar inte riktigt med situationen. Jag borde väl vara van vid det här laget, men. Tydligen inte. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra för att.. Allt ska vara bra. Det går alltid i perioder. Det kanske ska vara så? JAG VET INTE! Och nu lägger jag ner det där....


Det är i vilket fall fint väder och det är väl bra.

Jag tror jag ska åka in och sätta mig på ett fik i stan och plugga istället. Jag orkar fan inte vara hemma. Nu känns det som jag klagar på allt, men jag får göra det idag. För det är någon här hemma som bara skiter i allt. Och jag orkar inte med att någon bara ska grisa ner, mer och mer för varje dag, och aldrig tar undan, göra iordning efter sig. Jag bara längtar att flytta hemifrån när det är såhär. ...Som har varit ända sedan i höstas. Jag orkar inte ha det såhär.


allt är bara en fet röv.

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards