Direktlänk till inlägg 26 december 2009

Annandag

Av beatrice - 26 december 2009 19:11

Flöt flöt flöt flöt flöt flöt flöt....

Gött.. :)


Julen har varit fin. Riktigt, riktigt, riktigt fin! Släkten har varit här, Johan och Gustav var här, massa mat, alkohol, paket, bästa sällskapet. Underbart!

Johan gav mig en heldag på Semla Spa med honom, göööötttttttttttttt! :D Fick en massa bra grejsakor:)) Bland annat en Burberry-väska av päronen, jiiiihhhhhooo! :D Kläder, smycken, skor, smink, småprylar, hår- och kroppsprodukter... Kalasbra ju :) Åh.. Jag gillar julen, helt wonderful :)


Jag och Johvis var ute i snön å lekte förut, haha! Gjorde fina grottor och snöänglar och all.. Haha, mysigt :)


TV hela dagen nu. Tomten är far till alla barnen, så jääävla klockren! Älskar den!



Ja. Nu är jag för tjock i magen för att skriva nåt mer.

Och Anna Anka är ju på tv, sterd!


I gave you my heart

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards