Alla inlägg den 3 december 2009

Hej

Av beatrice - 3 december 2009 22:46

Ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööhhhhhhhhhhhh
h...............

Träningsverk?

Just precis!


Efter att ha haft Johan som personlig tränare på gymmet igår har jag ganska så ganska ont i kroppen. Shysst grapppen..! Kan knappt ta på mig jackan. Det får bli mer sånt nu visst.. Dock utan Jovvvvan.. Han ska opereras på måndag. Och jag ska följa med honom och rulla honom i rullstol efteråt, hahaha :D Vara lite extra extra snäll också :) Muntligt nationellt prov på måndag i svenska också. Man får väl skynda sig lite till det där gossebarnet då då. Gos..!


Jag hade faktiskt tänkt att plugga till provet idag. Men jag gjorde inte det ändå. Jag och mamma åkte ut till Bergvik istället och shoppade lite julklappar, myyyyyyys :) Jag övningskörde och tränade på  parkeringar.. Hehe, jag tror nästan att det behövdes också.

Såg på Bonde söker fru när vi kom hem, på tv4play. Hahah man kan verkligen inte få nog av Rogga, min guuuuuuuuuuuuud!!!!!!! Love...


Jag ska nog nanna.. Har fan körlektion 8.15imorn, galeeeeet! Fattar inte varför jag bokade så tidigt på morgonen. Jag kommer somna och krocka, jiho! Ja, så det är bäst att krypa till kojs just precis.. Nu.


you're the voice

/b

Ovido - Quiz & Flashcards