Alla inlägg den 12 december 2009

Av beatrice - 12 december 2009 16:27

Först och främst kan jag bara säga att det är rätt swejt med att pappa lät mig ha bilen under helgen "för att få köra lite". Jag njuter. Johan också, haha :)


Efter att vi kom hem från Sunne förut tappade älsklingen upp ett bad åt mig, tände levande ljus och var gullig. Medan jag badade och duschade lagade han mat oss.. Gillar min pojk ganska så mycket, jag :)

Ikväll ska vi till Karl och förfesta, sedan vidare till Selma. Jag gillerr't!


-


Jag kan inte göra annat än att bara njuta och älska livet. Just nu är det bara så himla bra. ..Som alltid innan jul visserligen. Jag kan seriöst, inte påminna mig om en december som har varit kass. Allt är bra då.. Fint. Mysigt. Till för att njutas av.

Nu trivs jag.


make this forever

/b

Ovido - Quiz & Flashcards