Alla inlägg den 7 december 2009

Av beatrice - 7 december 2009 18:52

Tro det eller ej, men idag hände det! För andra gången på dryga året!

Johan gick upp före mig!!

<3


Jag hade tänkt mig att ha muntligt nationellt prov idag. Men, jag tar det imorgon istället. Jag satt ett antal timmar igår och var allmänt sur på allt och alla, för jag inte kunde skriva ihop nåt att prata om. Men. Det löste sig tillslut och jag gör det imorgon. Grrreat..................................


Johisen opererades idag, så jag och hans pappa åkte upp till uppvakningen. Han var hög och ögonen var stora som hus, hahah :D Sööööt då... Men operationen hade gått bra och blev inte så omfattande som man först trott. De hade inte skurit loss och stramat åt, eftersom dom hade hittat en stor benflis på 2cmx1cm i knät som läkaren trodde hade orsakat att knät hoppade ur och alla smärtor.. Han kunde gå ut utan kryckor och allt, hur bra som helst ju.

Saknar honom alldeles otroligt just nu. Kommer dröja ända till torsdag innan vi ses igen..


Jag lyssnar på Rise Against. Egentligen är det inte min musiksmak. Men vissa låtar.. Jag bara blundar och njuter. Det är början av vårat förhållande. Mitt och Johans. Och jag ser honom framför mig. Med lysande blå ögon, solbränd och ett bländande leende. Jag älskar dig över allt annat, hjärtat mitt.

OCH. Jag är så lycklig över att du kommer till oss på julafton och firar med mig och min familj. Det kommer bli bäst. <3


all smiles and sunshines

/b

Ovido - Quiz & Flashcards