Alla inlägg den 10 december 2009

JA!

Av beatrice - 10 december 2009 16:37

Ja ja ja ja ja ja ja, jag har haft en bra dag, trots en hemsk morgon. Duvet när man missar första bussen, och den andra är 10min sen och man får gå av halvvägs till stan och gå till skolan för att inte riskera at man missade bussen inne i stan som går till skolan. Man springer sig svettig till skolan för att inte komma försent till spexet. Och man möts av bussen jag skulle åkt med inne i stan, med massa från förra bussen på, så man hade egentligen inte behövt anstränga sig som jag gjorde. Bitter och ångig fick jag slå mig ner brevid Linnéa och resten i aulan och faktiskt njuta av årets sägspex.

Men sååååååå jävla bra, hahahahhahahahhha!

Så underbart, vill se igen! Grymt, jihoooo!


På eftermiddagen gjorde jag en viktig grej, det gick BRAAAAAAAAAAAA!!!!!:DD Och det är ett stag närmare och så är också underbart, jag njuteeer.. Bara att hålla koncentrationen till näsa viktiga grej. ...Annars kommer jag gå under jorden och inte visa mig mer. Hmm.


Hoppas helgen blir lyckad.

Jag ta helg nu.

Det blir bra..!


oh can't you see what love has done?

/b

Ovido - Quiz & Flashcards