Alla inlägg den 30 december 2009

Av beatrice - 30 december 2009 13:25

Imorse var jag en död människa. Det var inte så roligt...


Jobb idag. Och ganska så ganska kallt. Faktiskt. -27 imorse, joligggttttt! Då är det svårt att bygga snölyktor och såntdärnt.. Lite för kallt för pulkaåkning också. Även igår. Jag, Johan, Johannes och Daniel åkte i Åmbergsbacken, helt jävla galet! Hahahahh! Jag och Johannes åkte sönder hans lillebrors pulka också, haha och Daniel ännu mer. Inte joligggttt för honom..! :o Det får bli på nyårsdagen också, bakfulla och goa, sweejjjt!


Ikväll ska jag bli tjock.

Farfar fyller år, så vi ska dit och fira honom. Det vill säga... Äta. Det bli nog mysigt. Och minnena är tydligare än någonsin. Konstigt. Jag vill att de försvinner. Inte finns. Det är en trängd känsla. Det har inte plats att finnas, men den gör det ändå. Det blir för mycket.


 Imorgon är det nyår.. Och vi har inte bestämt vad vi ska hitta på. Haha, så jävla bra..! Men vi är nog hos Johan eller Karl, det tror jag är bra.


Lunchen är slut och jag har haft skittråkigt, värt! :)


you don't understand me

/b

Ovido - Quiz & Flashcards