Alla inlägg den 8 december 2009

Av beatrice - 8 december 2009 15:53

Det är bara pappi som vet om min hemlighet.

Jobbigt att inte berätta för någon.

Men jag antar att det är bra, om det mot förmodan skulle gå dåligt.

Det tror jag inte.

Nej nej nej.

Går bra!

iiihhhhh...

Johan fattade ingenting.


Jag är tydligen inte van med att komma hem tidigt. ..Som inte är tidigt längre. Jag var hemma strax efter 15. Kände mig hur rastlös som helst. Borde plugga lite bara för att rensa undan lite. Men ändå. Rastlös för jag kom hem för tidigt. Konstigt.......

Förresten. Det muntliga framförandet i svenskan gick förvånansvärt bra. Wäll, dä ä braaa (y)


Imorgon är det curling med idrotten. Sen hem å slappa med Carro å Linnea å Lollo(om hon är friiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisk???). Sedan...... åker vi till Apertins Herrgård och intervjuar dom som har stället nu. Hmm.. Lite läskigt. Men det blir nog bra. Projektarbetet har stått lite väl stilla nu ett tag. Jiho.


HHEHEHEHEHEHEEHHEHEHEHEHEHEHEHHEHEH........

Det kan bli idag. Nu. Nu nu nu nu nu nu....

JOOOLIGT.


freeze

/b

Ovido - Quiz & Flashcards