Direktlänk till inlägg 16 december 2009

Säffle

Av beatrice - 16 december 2009 16:32

Efter en avskyvärd dröm, som verkade pågå under hala natten, fick jag tillslut fömånen att få vakna upp. Tack.

Trots denna hemska dröm hade jag faktiskt en skön morgon, tro det eller ej. Åt tillochmed frukost i morgonrock, DET är lyx!


Lollo kom lite senare och vi brummade mot Säffle. Körde inte fel mer än en gång, det tycker jag är riktigt bra gjort..! Speciellt för mig som har ganska kasst lokalsinne. Hämtade upp Linnéa i Säffle och åkte vidare mot von Echtedska eller vad det nu heter. Mötte upp Carro och träffade en tant där. Hon berättade massa om gården och göjs, hur skön som helst, haha!


Förresten. Roligt, haha.. VF vile göra en intervju om mig, Malle, Sofia och Matilda för vårat arbete med broschyren till kyrkogårdsförvaltningen. Shysst väl! Skulle egentligen ha varit idag, men vi fick flytta det tills imorgon. Så efter vi kom hem från Säffle virrade jag runt på stan en sväng innan jag tog bilen hem. Orkade inte med massa folk och shopping idag. Skönare hemma.. Med religionsplugg, jihoo! Och antagligen lite svenskaplugg, ännu mer jiho! Och förresten... Lite taggning för studentfesten på Korriander imorgon också, det är fan jihoooooo på riktigt det! Gyttttttt!


give me some

/b


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards