Direktlänk till inlägg 15 oktober 2008

Utpumpad

Av beatrice - 15 oktober 2008 19:38

Det är mörkt och kallt. Egentligen borde det vara mysigt.. Men jag vet inte, jag. Det känns bara tungt. Alltihop. Eller, ingenting kankse. Det är så jävla mycket i mitt huvud idag så jag bara vill sprängas. Äckliga gubbar i skogen som Ola skulle sagt.

Men dö då! Fan vad allt ska umdangömmas. Alla vet. Jo men visst. Bli gärna sur. Jag hatar ibland.. Eller nej förresten, jag är nog bara lite irrietrad eller nåt. Och jag är en unge på 7år som är blåögt blind och dum i huvudet. Yeah..

HEJJAGÄRTRÖTTOCHSUR.


Det gick åt helvete på ridningen. Walle.. Uh, jag kunde lika gärna varit hemma och pluggat. Verkligen helt jävla värdelöst gick det.. BÄ! ..Men det var skönt att träffa tjejorna. Alltid skönt :) Tack för energin! Puss också :*

När jag kom hem hade skolfotona kommit.Jävlar vilken snygg tjej! Sliiiiiiiicky. Ehm, eller inte. Vilken tur att man alltid är schnögg? Eh :T Malin blev asfräck! :D Terece vart snyggggggast :) Glenn, blev Glenn ^^, Cooling, höhö!


Jag ska ta en varm dusch och börja om på nytt. Sova tidigt, plugga mycket. Imorgon är en ny dag. Tack, vad skönt. Imorgon är nog en bra dag. Puss..! Förresten. Johan, du ska veta att jag älskar dig oerhört mycket. Glöm inte det. Aldrig någonsin.


I ain't happy so I want

it bad tonight

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards