Direktlänk till inlägg 20 maj 2010

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad

Av beatrice - 20 maj 2010 21:22

Jag vet inte vad det är.

En konstig känsla smyger sig fram.

Jag vet inte var den kommer ifrån, eller hur jag ska få bort den.

Bara.. Typ.. Skakar. Känns som jag är nervös, uppjagad, pulsen slår i 180. Ja, jag darrar verkligen. Imorse innan skolan var den hemskt. Även i skolan. Jag vet inte. Det är konstigt och det irriterar mig. Ja. Fan, på riktigt.

Försvinn...............



För övrigt var det ju världns konstigaste väder idag iaf. Så jävla tyckande värme imorse och under förmiddagen. Orkade knappt vara ute och man ångrade väl fler än en gång att mn vält tighta, höga jeans och skjorta hmm.......... Ja, men lagom till eftermiddagen kom svarta moln och pekkregnade, blixtrade och åskade i typ två timmar. Jag vet inte.. Nu är det inte så varmt längre.

Jag och Jossi har suttit hemma i soffan och.. Ja, pratat. Det har varit välbehövligt tror jag bestämt. Gosi <3




Nej. Det är visst en krönika som väntar att bli skriven . Känns ju aaaaaaaaaasgött ;o Förresten. Den där känslan får ju lov att försvinna tycker jag nog. Jag blir inte riktigt klok av det där. :/


mmmm

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards