Direktlänk till inlägg 7 januari 2011

buuuuhuuu!

Av beatrice - 7 januari 2011 21:47

Alltså, det känns faktiskt inge bra alls, Mathildisen. Varför var du tvungen att flytta hem för?????????  Typ... BUUUHUHUHUUUU STACKARS GUBBEN HAR SMULOR PÅ BORDET!!! Du är en underbar människa och en fantastisk vän, jag är så otroligt glad att jag träffade dig. Vi snakkkkkkkkes snart gumsilumsi <3 AAAAH, förresten så var den sovande kinesen förbi även idag. Sjuk gubbe ändå, att han STÅR vid rull(e)trappan och sover... Hur gör han??!! Haaaahhah..!

För övrigt gjorde min chef en deal med mig idag; om jag sålde för 8000:- under dagen skulle jag få en champagneflaska. Wooooooopwop, ändå rätt sweet när jag stannade på typ 9500:- :):)):))))))))) Gillat..!  Jo, men sen när jag gick av trikken när jag kom hem, blev jag haffad av jehovas vittne. ALLTSÅ, vad är det med dom och mig egentligen?? Jag blir alltid deras offer..............


Hade glömt bort att det var fredag idag. Jag tänker aldrig på vad det är för veckordagar längre.. Imorrrn stänger jag med HannizzzZzz, det kommer bli så niceee :):) Nu ska jag och Jovisen kvällsfika och se på Polisskolan, rätt sammanhängade. Alltihopppppp. Johan ska diska sen, det gillar jag :):):))):)):) Hejdå.


you're amazing

/b

 
 
Mathildiiis

Mathildiiis

8 januari 2011 12:31

BEALUUS!
GUBBEN HAR SMULOR PÅ^BORDET, BUUHUU, MÅSTE TORKAA. BUUHU.. DU är underbar tjejen. du är one of a kind. Så glad att få ha lärt känna dig också. Massa kärlek till dig!
HAHA älska kinesen, gud vad jag dog när jag såg det i onsdags, alltså HAHAHA. Åh :( saknar dig! PUSS & PUSSSS

Grymt jobbat med flarran, du är awesome, som sagt :D kör hårt nu!

http://thildis.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards