Alla inlägg den 8 januari 2011

Av beatrice - 8 januari 2011 22:54

Startade dagen med frukost och Polisskolan med Johan, hahah :d Så sjukt sköna ju. Detta gjorde dock att jag blev lite sen till min date med Lollis........ MEN, det gick nog bra. Vi vandrade lite på stan, jag köpte en kavaj på Zara på Karl Johan. Rätt bra, 50% och jag har trånat efter den, gyyyyyytt :) Kommer passa asbra till min kaninpälsväst jag köpte i onsdags :D jeeeey....! Ja men förresten. Sjukt. Det är verkligen var man än går in på Zara, så är dom så sjukt otrevliga, ointresserade, bara så kassa helt enkelt. Vad är grejen liksom? Det kanske är sånt klientel dom vill ha.... Eller vaddå? Jag vet inte. Tycker bara det är så trist, kommer dröja tills jag går dit igen iaf. ...Även fast jag är nöjjjjjjd med kavajen ju.


Brajobb med Hanna idag, gillar det! OCHHHH, Amanda och Tom kom förbi mitt jobb idag också ju! Vafan, otippat, askul ju :D Det får defenitivt bli en öl eller två tre fyra..! (y) Det har varit en bra dag, helt enkelt :D


Det ska bli riktigt skönt att vara ledig imorn faktiskt. Sova läääänge blir kan jag lova. Ska försöka  gå en låångpromenix också, skulle vara asgott faktiskt.  OCH välbehövligt om man säger! Haha snyggt... Träningsgå i boots och minkpäls känns väl ändå ganska seriöst ändå? :D


Nej, det får nog bli lite mer Polisskolan nu med kjæresten min. Alltså, det är verkligen skönaste på länge, hahah :D ....Kommer förmodligen somna innan 10min har gått, men ändå :)


lemone & lime

/b

Ovido - Quiz & Flashcards