Alla inlägg den 26 januari 2011

Av beatrice - 26 januari 2011 20:37

Rätt bra dag ändå.

Lite sovmorgon, kommer förmodligen få min fridag på måndag och jobba sent på tisdag så jag hinner fixa och trixa hemma i Karlstad, slapp(och helt-ok-snabb) dag på jobbet, gick hem, har pratat i telefon med farmor, och Johan kommer snart hem från sitt jobb med thaimat. Jag menar... HUR BRA?

Typ, asbra faktiskt.


Han borde verkligen komma snart.. Johan alltså. Och maten. Min nyponsoppa(som är mitt sällskap för stunden) börjar ta slut och jag har.. Lite långtråkigt om man säger. Ingen bok att fördröja tiden med. Borde verkligen fixa en ny när jag kommer hem. Pappi får ta med något bra. Något som definitivt behövs fixa är ju mitt hår. Herregud.. Bombnedslag? Utväxt och.. Jag vet inte vad, bara halvtjosantrosan hej. WHAT TO DO!? Och förresten, var tog det långa håret från i somras vägen? Hur kan det alltid försvinna under vinterhalvåret? Är inte det bara hur konstigt som helst? Jag förstår ingenting längre. Kanske just därför jag ska sätta på NRK nu och bli koko i huvudet. Ååååhja, vi har ju Svt1 och 2. Kanske att det kan gå nåt bra på 2an måntro? :) Rapport eler nåt annat fartfyllt? ELLER. Går Vem vet mest på ettan? Hoppashoppas och hoppppppas att det går nu.. Brukar det inte gå nu? Ärligt, haha, så jävla bra program :D

Förmodligen  orkar jag underhålla mig tills Jovis kommer.. På något sätt.


det här smakar verkligen bajs med kolasås.

hur gott?

/b

Ovido - Quiz & Flashcards