Alla inlägg den 18 januari 2011

Av beatrice - 18 januari 2011 23:50

Egentligen var det veckans lediga dag för mig idag då. Meeeeen.. Det blev visst jobb ändå. Sweeeejt!

För den som undrar klev jag upp ur sängen vid 7.04, efter att knappt sovit en blund  under natten. Vår kära granne har hållt låda hela natten om man säger så......... Jag kan väl medge att jag var aningen trött.

Men, jag och Hanna hade en skön öppning så det var bra. Matilda gick på vid 10 och vi var tre stycken hela dagen. Det kom liksom aldrig igång, kändes som det var morgon hela dagen typ, haha...

Slappt.

Johan kom och mötte mig när jag slutade så gick vi hem tillsammans och åt lite mat. Det var så mys :) Min älskade älskade älskade Johan <3

..Dock var jag bara hemma drygt en timme innan jag skulle iväg igen. Byporten hade personalmöte, så jag  hoppade in och jobbade två timmar extra. Marie var där också, kul juuuuuu :d LENGESEN. Ändå rätt bra dag, skulle varit ledig och jobbade in 9½timmar istället. Giiiillas juu!

Direkt efter Byp gick jag och Hanna och mötte upp Matilda, Emma och Evelina så gick vi till Yaya's och käkade. Huuur mysigt som helst :) Så himla BRA bara, detta får vi göra så sjukt många fler gånger! Gillar er :)


Jovisen kom och mötte upp mig när jag traskade hem i kyyyyyyyyylan, han er snell :) OCH. Han hade fått tyst på grannen också. Yeeeyyyy!:d Åt minstonde för idag. Alltid något, kanske att vi kommer få sova gott i natt :) Det verkar  ju vara....... Ja, koko om man säger.


Jag gissar på att sängen väntar. Jag är ju helt förstörd.. Sykt tröttttttt.. Imorgon ska jag sova bort hela dagen, det är ju bara så det. Bra att börja vid 16 ju.


ok, håll alla tummar som går

/b

Ovido - Quiz & Flashcards