Alla inlägg den 13 januari 2011

Av beatrice - 13 januari 2011 17:57

Inget jobb idag, det firade jag med att sova länge och bara... Må riktigt bra. Jag och Johan såg på Hot tub timemachine när vi kvicknat till, haha sjukt värd film :d Sedan tvingade jag med honom till banken för jag inte ville gå själv... Meheheh... Nu kanske det kan bli lite ordning på min netbank. Alltså.. Nordea i Norge.. Vet inte riktigt vad jag ska säga helt enkelt??? :o Efter mitt lilla uppdrag där trotsade vi den djävulska kylan och gick bort till Benetton på Karl Johan och jag fiskade med en knäppcardigan i ull på rean. Aprikos. Jag känner mig aningen förutsägbar måste jag säga, när jag typ bara köper kläder i dne färgen. Jaja, vidare till Steen & Ström. Var tvungen att köpa med en brun V-ringad cardigan från Gant, bara för den var så fin, OCH på rea! Fantastiskt duktig på att shoppa dååååå! :) Fick lite lätt ångest när jag insåg att jag även köpt en kavaj/jacka och en pälsväst plus detta idag på bara en vecka. Men sen insåg jag att jag faktiskt får lön idag eller på måndag(dessutom med löneförhöjning och lite extradagar), så...... NO REGRETS!. Sjukt bra shopping i Oslo ju, gillar starkt! (y)


När vi kom hem igen lagade Johan jordens godaste mat och jag städade lägenheten, tog bort julsakerna och fixade. Nu har vi det jättefint, typ.. Nöjd :):):))

Nu håååååpas jag min kära mami kommer in på skype så jag kan berätta den där kuliga nyheten, miuuuh :) Åker hem en sväng i helgen också, mys :) Jobbar två öppningar nu, sedan går bussen mot Karlstad för någon dag. Så flott!


<3

/b

Ovido - Quiz & Flashcards