Alla inlägg den 10 januari 2011

Av beatrice - 10 januari 2011 20:01

Försov mig imorse. Första gången sen... Studenten tror jag! Och ja, det är sant.. Jag försov mig på självaste studentdagen........... Rätt kasst. Men jag överlevde. Även denna gången, kom trots allt bara 4min sent till jobbet. Good job! :))):):))

Dagen har gått sickk fort, skönt! Johan kom och mötte mig när jag slutade så vi gick hem tillsammans, det var kos :) Sen gick vi heeeeeem, såg på Polisskolan 4(ja, jag tror vi börjar bli lite besatta av polisskolan???:p) och åt maaaaat, hade det massa mysipysigt :) Och nu kommer det bästa; vispeeeeegröt :d jiiiiho! Alltså, haha.. Johans visade mig det förra veckan eller nåt och nu är det min favorit, alla kategorier! Det är ganska bra att ha en lite kock här hemma faktiskt.. :) JEppp, och nu vart det klar och jag måste kiiiiiiiiiiiiisa. pussidah! :)


i dig såg jag ljuset

/b

Ovido - Quiz & Flashcards