Alla inlägg den 11 januari 2011

Av beatrice - 11 januari 2011 20:24

Jag bara totalgillar den här dagen.

SÅ FLOTT! :) Det kan allt hända saker......!

Något annat som är greit är ju att klockan faktiskt inte ens är halv nio och jag typ.. Ska sova snart? Hur bra? OCH får sova hur länge som helst imorn, huuuur bra är inte det? Okej, kanske inte hur länge som helst.. Jag och Eric ska bege oss ner till skatteetaten innan vi går på jobb och försöka få nåt vettigt ur dom. Wish us a full hand of good luck.....! 8)


Jag och Jovi gick en sväng på rean på Bogstaveien när jag kom hem förut. Ärligt.. Frågan är ju hur jag INTE hittade något på Lacoste när det är typ... 50-70% i hela butiken?????? Nä, det blev ett besök på kiwi innan vi gick hem och lagade mat. Jag är inte så bra på att laga mat...... Nu hoppas jag min käraste sambo lagar iordning lite vispegröt så hoppas jag att mami kommer in på skype så jag kan berätta en god nyheet...... heeheheheeeeee :)


I guess it's tim for oslorave!

/b

Ovido - Quiz & Flashcards