Direktlänk till inlägg 29 mars 2010

msakdlkwd jagvet

Av beatrice - 29 mars 2010 23:10

Fy fan vad tråkigt med Top model 13, för dvärgar :(

Besvikelse...


Men Maria Montazami piggade upp mig efteråt. Tur att Svenska Hollywoodfruar gå :) Livet är så mycket lättare då helt enkelt! :)


Imorgon blir både tandis och frisören. Eller ja, jag tror att jag ska till tandläkaren imorgon iaf. Har för mig.. Antingen är det imorn eller i övermorn.. Ja, jag får åka dit och fråga. Och så får jag väl vara lite duktig att åka till skolan lite tidigare för att hinna göra min tid, eftersom frisörbesöker förmodligen kommer ta lite längre tid än vad lunchen är.. Hmmm. OCHHH. Förhoppningsvis blir vi klara med raporten imorn. HOWWW DOES THAT SOUND!!!!???? Pretty good I guess.. :)  Men ja. Vi får se. Och det ska bli jäkligt skönt att klippa håret. Det typ.. Smulas sönder när man flätar det eller något. Så kan det ju avra ganska smart att klippa sig en tid innan student och ba och allt vad det heter, så det inteblir för kort..   För det kommer det äskert bli bara för det.. Jaja.

Jag ska väl nanna kudden nu. Gott.


that will be enough

/b

 
 
Ida

Ida

31 mars 2010 14:30

beea, kallar du mig dvärg:O nog för att ja är kort men dvärg alltså det var det värsta xD

http://ajjdapajjda.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards