Alla inlägg den 7 mars 2010

Ja

Av beatrice - 7 mars 2010 16:28

Helgen har varit fin :)

I fredagskväll kom Ida till mig och myste lite, såg film och tjôtade. Mycket uppskattat :) Johanälskling blev avvisad till andra delen av huset, haha. Cathrine och Gusten var hemma och hälsade på en sväng denna helgen också, roligt!

Och igår kom Johannes, Alex, Lollo, Amanda och Jossan till mig och Johisen. Slappt, gott, skönt, bra, trevligt, allt..! Borde ha fler film-/tjôtkvällar :)) Gott att bara kunna vara, behöver inte vara något speciellt. Utan bara... Vara. Gillas mycket. Amanda påminde mig om att vi hade studiedag imorn också, gööööööött! Haha, rätt bra att hon sa det också, annars skulle jag nog ha suttit utanför G110 imorgon och väntat vid 8.30, utan att något hände.... Haha, vore inge vidare..

Men så, jag åkte upp till stugan idag på förmiddagen. Tog med mig Johan och Johannes också, men de är hemma hos sig nu.

Johanna var hemma hos oss förut också och vi pratade lite lumpen.. Jag tror det är rätt bra att höra mig för med henne.. Hon vet ju trots allt exakt hur det är att vara tjej i försvaret. Men vi skulle höras i veckan iaf och prata lite mer, så tror jag skulle få en mailadress till någon hon kände, som hade legat där jag isf komme rligga. Jaaaaa.... AAAahhhhhh.... Dethär är konstigt... Ibland vill jag rycka in. Jättegärna. Ibland inte. Ibland verkligen inte.. Det är olika från dag till dag. Statusen för tillfället..; Det snurrar i min skalle!


Nu kom mammiopappa hem, kind of mat väntar. GYTTTTT :) Kanske följer med Johan på träningen sen.. Så att du vet. Hejdaghh :))


I'm gonna find a way to make it

/b

Ovido - Quiz & Flashcards