Alla inlägg den 20 mars 2010

Av beatrice - 20 mars 2010 19:22

Vet inte när jag skre senast, vet inte va jag skrev om, vet inte varför jag inte orkat skriva de senaste dagarna/veckan. Men så kom en katt vid namn Pessi och kicka igång. Jag kan inte göra annat och lyda honom, I guess.


Det taggades och taggades för den där sudentfesten på Tempel, som aldrig för. Kankse att det var aningen övertaggad, hmmmmm... Då kan det gå som det går också! Det blev förfest med breudarna i Linnéas gamla lägenhet. Huuur sweet som helst! Allt fler sekvenser dyker upp i hjärnan, så jävla stört, hahahahhaha...! Herre mig gud, vad händer med oss... Så jävla cirkus på slutet och så blev det svart(för att citera Susanne Reuter).... För att utesluta ett par detaljer, kan jag säga att det var en minst sagt händelserik kväll, hahah.. He he..! Fattar inte riktigt, men.. Det är väl så det är. Det är ju bra att man har studentfester som lär upp en inför själva studentdagen så det inte händer sånna knasiga grejer då iaf (y) Min och Johans andra hemliga hemlighet, hahahahah...!


Igår fixade jag med studentmössan och grejer, den jag fick i måndags var GUL! Hur fan kan det bli gul? Ja.. Typ nån ekologisk skit som gjorde den gul och ingen sa att den var elokogisk och gul. Tror dom mn vill h en sån eller? :s Jaja, det ordnade sig väldigt bra ändå ifs, för jag får en VIT, snygg, och alla extradetaljer helt gratis, haha :) GYTT! Så kommer dom skicka med ett nytt glas också för det stod "hörde jag en skal?" på min ist för "hörde jag en skål?". Gött också, för annars måste man maila in felet och massa skit. Såååå, jag är hur nöjd som helst, trots allt.. :) 

Var hos Ida igårkäll och hängde också. Tog med mig en studentklänning hem :D Awwweesssommmmeeeee! Får låna hennes klänning, den var hur fin som helst! Spelade även nåt tv-spel så jag blev heelt yr efteråt, haha!


Idag blev den en aaaasskön promenix i vårsolen med mammi :) Det blir förmodligen en tripp till Barcelona i sommar, GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT!

En sväng på Bergvik hanns även med. Införskaffade dock bara en mascara. Men det är inte lite det.. Slog till med att byta märke. Lancôme kommer aldrig få tillbaka en så bra mascara som fatale. Så jag köpte nån från Clinique, hoppas det blir bra.. :)


Ikväll.....

SLAPPPPPPPPA I SOFFAN OCH INTE KÖRA ETT SKIT MER ÄN ÄTA OCH SE PÅ TV! Hahaha, kommer bli så jävla gött :P


and I want you

/b (-doug)

Ovido - Quiz & Flashcards