Alla inlägg den 12 mars 2010

å

Av beatrice - 12 mars 2010 19:52

Fina personer och god mat.

Det är bra :)



Hahahaha och på tal om...

Jag ska lägga ut världens roligaste filmer på Siggis och Bobbo på ansiktsboken inom kort. De är ju som de är iaf, hahahah! :)


mmmmmmmmmmmmmmm

/b

Av beatrice - 12 mars 2010 17:18

Sista fredagen jag är ledig idag..

Lite sorgligt på något sätt att inte ha de där långhelgerna längre.

Skönt iaf att få vakna upp bredvid min älskade imorse, strålande sol ute och.. Bara ha det bra. Farfar kom och hämtade oss för jag skulle till frisören, hade ingen bil här så vi kunde inte ta oss ins jälva.. Men ja, Ferran(höhö, gillar hans smeknamn!) slingade om mitt hår idag, tog bort de mörka slingorna som hade blivit dassiga och typ gråa, så det blev blonda istället. Det ser betydligt fräshare ut nu än vad det gjorde innan. Skönt! Blev riktigt nöjd nu! Han är att rekomendera iaf, hur duktig som helst! De gånger som Johans mamma inte klipper/slingar mig, kommer jag lätt gå dit igen, även om det är lite svårt att förstå vad han säger ibland haha.


Efter långbesök hos farmor&farfar( =massa mat) tog vi bilen ut till Johan igen. Hundarna var hur galna som helst, haha... Hämtar lite grejer och så. Johan duschar och är asseg... Sen ska vi in till Sunne, hämta pappa och så åkte vi hem till Karlstad. Det här är första fredagen på.. Ja, jag vet inte hur länge som jag inte har någonting på gång. Förvisso var jag hemma förra fredagen, men innan dess.. Ja, jag minns inte när jag var hemma en fredagkväll innan dess. Men ja, idag ska vi vara hemma och mysa iaf :) Ska för en gångs skull se Solsidan, haha! Verkar ju aaasbra, men har egentligen aldrig sett så mycket mer än påhandsvisningarna :P

Men nu är han verkligen.. Jättejättejättttttteseeeeeeg.. Jag vill åka nowwwww.. :) Haha.. Och nu sk ajag packa massa.. Sånnadär proteintillskott och allt vad det heter till honom.. Fattar inte vad man ska ha sånt till. Jaja, det är nog bra, vi är på gång! Pyss!


freeze

/b

Ovido - Quiz & Flashcards