Alla inlägg den 9 mars 2010

Av beatrice - 9 mars 2010 18:19

Första dagen efter lovet.

Ärligt talat.

Fy fan vilken bra dag!

Det bara var bra. Gåååått att träffa alla flickebarn igen, godingar :) <3

Matilda påminde mig om att brakstudentfesten kommer ligga dagen före wettergrensdagen. HMMMMM.... Not so väry good planering om man säger så. Kommer fan behöva vara på universitetet vid 7.00 ungefär för att bygga upp montern och skit.. Kommer förmodligen stå hela dagen, bakfulla och törstiga. Det verkar visst som det kommer bli en asbra dag! Haaaha....... Well, good luck to us.. :)

Och en annan grej som är jobbigt är projektarbetet. Vi är långt ifrån halvklara och det ska vara klart, med rapport och allt, om en månad och en vacka. HOW DOES THAT SOUND!!?!?? Inte bra.. :( Kommer få ligga i som in i helvete nu och under APUn. Haha slött förresten... Vi går två veckor i skolan nu(knappt, eftersom vi typ aldrig är i skolan :s) och sen lov igen. Hahah.. Jag baaaa ääääälskar att gå i 3an! :D


Ja. Och jag har världens träningverk. I magen. I armarna. Ja, dr ser man hur bra tränad jag är. Jag och Johan var på Pulsen igår och sen tränade jag lite när jag kom hem. Ajjjjjjsing.. Men det är bra! Måste tänka på studenten... I sommar... Kanske lumpen också, who knows? Så det är nog bra! Ska luska upp Ida också, vill testa hennes studentklänning!! :D Damn. Jag och Linnéa satt och kollade på det där med allt till studenten idag. Det är mycket som behövs inköpas och fixas med. OCH NÄSTA MÅNDAG SKA VI HÄMTA VÅRA STUDENTMÖSSOR!!!!!!! :D:D Awwwwwwwwesome :D Det är fan nära nu.. Imorgon är det tre ynka månader. TRE! Det är ingenting.. Heelt galet. Sinnessjukt... :))))


MMHHH... Nu ska jag göra ågot vettigare.. Typ, äta riskakor :) Ätit jättelite idag

:( Hinner aldrig på tisdagar.. Och jag orkar inte göra iordning något själv nu, så jag får vänta till mamma och pappa kommer hem tills jag får lite mat i magggen. MHM! Tänkte bara, om ni ville veta, höhö. Hejdah


wonderful

/b

Ovido - Quiz & Flashcards