Alla inlägg den 2 mars 2010

Av beatrice - 2 mars 2010 23:37

...Kommer solsken.

Ja, Roland no 3 är ju en riktig stjärna. Han säger så mycket kloka saker.


Ja. Idag.

Mamma gick tidigare från jobbet och jag mötte upp henne i stan. Efter lite fika gick vi och strosade på stan, mesta dels på CGC. Jag hittade drömkappan från Betty Barclay. Dock inte den jag första spanat in. Jag slopade helt enkelt med där stora, bulliga luvan på den första, ljungfärgade, och slog istället till på en blå, nästan mörkturkos, aningen kortare, med beydligt finare rygg och lite.. "Ungdomligare" stuk på. Eller vad skriver jag. Jag? Det var faktiskt mamma som köpte den åt mig.. Dels för jag hjälper till så mycket hemma. Och dels(tror jag själv iaf) att jag varit så depp och arg på någon.

Nu har jag gått och lett hela kvällen. Jag är bara... Hur nöjd som helst. Det kändes bra. Inte bara för kappas skull. Utan att det var så skönt att gå på stan med mamma. Umgås. Det finns väl knappast någon bättre att strosa omkring med, än mamma. Hade det så himla  bra bara. Uppskattas till tusen! :) Puss <3


Imorgon ska jag till Josefa och lämna tyget till henne så hon kan börja med balklänningen till mig. Ska bli så roligt! :)

Ska även försöka få tag i någon salong som har tid att slinga mitt hår. Behöver få bort utväxten med lite mörka slingor, men även göra lite ljusa.  Finns säkert ingen som har tid nu... Men jag antar att det är värt ett försök! 

Ska hälsa på farmor och farfar också. Det uppskattas nog.. :)


Ja. Det kommer nog bli ett bra lov ändå. Det är lätt att se lite positiva saker när man är på ningen bättre humör. På torsdag ska jag iaf träffa Linda(och förhoppningsvis Ronja). Hur längesedans om helst vi gjorde något tillsammans, så det kommer bli roligt :)

På fredag har jag och Ida bokat in varandra. Gyyyyyyyyyttttttt... Min kära, kära hästvän. Haha, blir fint att ses! OCKSÅ längesedan.. :/ Kanske ett besök i stallet? Det skulle förvisso ge mig än mer abstinensbesvär än vad jag redan har. Men ändå. Vill dit... Se vad som händer när elitstyrkan, ons 17.00, inte längre är kvar.. :)


Nu blir det lite Alicia Keys som godnattmusik.

Det här har varit den bästa dagen på länge. Bara fullständigt.. Bäst. Jag vet inte vad jag ska säga mer. Skriva mer.

Men min mammi och pappi är faktiskt de bästa som finns. Jag älskar er!


forever

/b

Ovido - Quiz & Flashcards