Alla inlägg den 25 mars 2010

JJH

Av beatrice - 25 mars 2010 20:52

Typ jag är asrastlös.

Jag har ingenting att göra.

Borde ha tränat. Men... Det blev ju inte så. och jag är inte särskillt förvånad, kan jag säga. Jag orkar helt enkelt inte ta tag i det.. Synd. Behöver ha någonting att träna för, kämpa mot. Kanske är det därför jag borde säga ja till lumpen. Eller? Tankarna om det har inte klarnat ett dugg, trots drygt tre veckors fundering. Jag vet inte vad som händer. Jag kommer säkert ångra mig oavsett jag sarar. Och jag kommer säkerligen vara glad i vilket fall också. Men... Jag behöver bestämma mig. Få fram ett beslut. Om min framtid. Om vad det ska bli av mig.

Läskigt? Ja.


Imorgon kommer vi förmodligen bli klara med projektarbetet. Känns det bra? Eeehhhhhh.... JA! Fast. Ja. Carro ska fixa två bilder under helgen, och vi är på god väg med rapporten. Allt kommer med all sannorlikhet vara klart under APU-perioden. Och DET, kanske jag säga. Det känns grymt bra. Trodde faktiskt inte att vi skulle klara det, med tanke på hur segt det har gått fram till nu. Har aldrig kommit igång riktigt. Men det tar sig! Skönt :)


Var på stan förresten efter skolan och flängde med Linnea, Jossan och Lollo(Johannes också senare). Så nu har jag hittat en gullig typ klänning som jag ska köpa imorgon :) Vääry nice, men jag hade inga pengar med idag sååååå..... Jaaaa... Åker nog till Johan imorrrrn. Träffa ny vovve, mysa och förmodligen brakfest. Haaaaahhhaa... Men aningen lugnare än i onsdags, känns som jag behöver det :) Hejdah.


live forever

/b

Ovido - Quiz & Flashcards