Direktlänk till inlägg 29 mars 2010

215 miljoner kronor

Av beatrice - 29 mars 2010 18:30

På tal om liksom.

Det är ju tygligen nån gubbe ner i Skåne som har vunnit en herrejävla massa pengar. 215 milj hörde jag... Fattar man ens hur mycket det är?  Synd förresten att det var i Skåne och inte i Skåre... Då kanske han ahde gett lite till alla som bor i Skåre.. Tycker jag vore lagom shysst iaf.

Men. Jag hörde dom snackade om det på radion idag, man fick ringa in och berätta vad man skulle göra om man själv vann 215milj. Nån 13årig grabb sa att han skulle köpa datorspel för halva summan och sedan köpa värsta fetinglyxhuset med kockar och städerskor och massa till, haha.. Skön kille :D

Det första jag skulle göra, är såklart at bjuda familjen till nåt aslyxigt och aaaasvarmt ställe, typ i asien. Vara borta länge, resa runt, se en massa häftiga kulturgrejer och sola och bada tills man var trött på det.

Sedan skulle jag köpa en assnygg bil. En såndär om alla bilintresserade drömmer om.. Jag kan inget om bilar, vill bara ha en snygg..

Sedan skulle jag köpa en häst, fixa stall och hyra in nån bra tränare hur ofta som helst, så jag blev stenbra. En kanonhäst.. Min egen.


Och helt plötsligt kommer abstinensen fram.

Än en gång.

Jag fattar inte hur jag kunde sluta.

Jag skulle ge va som heslt för att rida igen. Åt minstonde vara i ett stall. Fattar inte varför jag inte tar mig tiden och åker ut till KRK? Det skulle faktiskt göra så otroligt mycket. Få andas in den där lukten.. Den varma känslan bara av att vara där. Det är det absolut bästa som finns. Vara i ett stall. Det bästa.


ja

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards