Direktlänk till inlägg 31 januari 2010

Partidebatt

Av beatrice - 31 januari 2010 22:13

 Jag såg just klart partidebatten som gick på 2an. Det är ju ganska intressant att se hur ledarna från de olika partierna och sidorna "beter" sig och representerar sitt parti.

Jag förtår inte riktigt hur miljöpartiets Peter Eriksson tänker när han i princip skriker ut sina åsikter. Jag menar, varken de i studion eller vi tittare är väl döva(ok, en del tittare kanske är det, eller hör dåligt.. tur att det finns höj- respektive sänkknapp då). Dessutom käns det ganska oseriöst med någon som pratar så högt att man reagerar på det, och inte på vad han egentligen försöker säga. Intressant att veta om om han gör det med mening, i hopp om att man ska lyssna mer, eller om han är så ivrig att få fram vad han vill, att han gör det omedvetet. En annan sak jag reagerade över var ett oproffessionellt språk. Han skulle väl representera ett helt parti i debatten, men jag fick känslan av en bonndans ute på landet.

Nej. Jag vet inte riktigt... Det här gick inte ihop för mig.



Nu blir det ett sista samtal till älskling för kvällen. Han kommer hit imorgon också. Det kommer bli fint :) Käns somd et var längesedan han var här.. :(


you've gotta make you

own kind of music

/b


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards