Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

Första dag

Av beatrice - 25 januari 2010 17:07

Första Svenska C-lektionen idag. Det blir säkert bra. Läraren verkar total... Jagvetinteriktigtvad. Men haha....  Ja, det blir nog bra, som sagt.

Slutade dagen 11.15 men jag, Lollo och Sofia var kvar till 15.45 I vilket fall gick jag hem då, de andra var kvar.. Jag och Lollo grejade med en grafisk uppgift som var kvar.. Sofia skrev ut massa arbetsprover och grejer. Såg på bilder från skolavslutningen från 1an. Ärligt talat, fyyyyyy faan vad sköna bilder! Hahahah, så otroligt... Den där kvällen alltså.. Jag finner inte ord. Den och black-theme är gymnasietidens bästa. Hel klart. Solklart. Absolut! Så bra. Kärlek, hole easy! ;d


Väl hemma. Gabriel hjälpte mig massa med mitt CV, så det kommer nog bli kalasens. Sedan är det väl antagligen bara att kasta sig ut i arbetssökandet, antar jag. Hoppas... Det... Blir bra..?!


Och på tal om absolut ingenting, men.

Jag och Johan var hos Josefa igår, hon som kommer sy min balklännig. Och den.. Kommer bli en dröm! Det är så..! Jag fick skissa på en ungefär hur jag ville ha den. Såg ju såklart katastrofalt ut med tanke på att jag inte är den bästa på att teckna men.. Hon förstod iaf. Och med några streck hande hon målat om den så den såg hur bra ut som helst. På pappret! Damn.. Kollade i album med klänningar som hon har sytt. Hittade en bra modell som hon trodde att jag skulle passa bra i. Sedan kommer vi(hon!) göra om den till så jag vill ha den. Haha.. Galet bra! Den kommer sitta tight upptill, till höfterna och därifrån få ett ganska vidt fall. Jag kommer antagligen kunna ha den väldigt djup i ryggen. Grrrrrrrrreat... :))) Sedan pratade vi på att ha ett organzatyg att göra en fet blomma på sidan och lägga sån typ över fallet och... Jaaa.. Jag vet inte exakt än. Haha.. Men shit. Jag är helt upprymd.! DET ÄR PÅ GÅNG! Och förhoppningsvis när jag och Johan hälsar på hans mamma någongång testar hon frisyr på mig. AWESOME!! Jiiihhhhhhoooo :))

Jag går upp i varv..! Men det här, det käns riktigt bra :)


Nu ska jag försöka göra något. Kanske... Skriva klart CVt som jag tjatat om i tre miljoner år. Lycka tilll........

MEN BRA! :)


all you ever needed

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards