Direktlänk till inlägg 19 januari 2010

körv

Av beatrice - 19 januari 2010 19:01

Men aaaaaaaj min jävla rööööv........

Träningsverk som få!

GÖTT. Måste ha nån muskenknut i (ja, verkligen i) rompen, det är jäävligt skönt.. Hmmm...?

Ja, förövrigt har jag suttit i Nobels aula i ett antal timmar idag för möte om UF. Man märker vart man har hämnat när en gammal schleten volvo burnar förbi.. De lever upp till ryktet, haha :)

Ja. Sedan gick och och Malleballe en sväng på stan och jag hittade ingenting. Som vanligt också. Jollliiigggttt...


Jag och mamma har lagat asgod mat.

Som vi ska äta......... Nu.


gaaagaa olalalalalaa ahhagganfkbidhgöfgeafret hej

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards