Direktlänk till inlägg 13 januari 2010

Ledig dag

Av beatrice - 13 januari 2010 10:26

Projektgruppen bestämde att vi tar några timmar till projektarbetet på fredag istället för idag. Ganske skönt.. Men samtidigt hade jag inte särskilt mycket att göra direkt. jag menar, iochmed att jag fick VG i svenska B så struntar jag i att göra den där novellanalysen jag egentligen skulle ha gjort. Nu är ju ändå betyget satt. Och jag hade tänkte göra analysen idag eftersom vi var lediga. Men nej.


Jag ska nog städa mitt rum. Det behövs faktiskt........

Senare ska jag till gymmet och bränna lite flödande fett, hmmm..? Efter det ska jag träffa mamma på stan. Vi ska och kolla tyg och mönster till balklänningen! :D Joooooolllliiiiggggt :D Och väl inne i stan ska jag köpa den där mysdressen som ser så jävla skön ut, haha :) Kan vara gott att ha. Kanske att det är nåt kul kvar på rean också.  I bästa fall. Vi får se.


Nu sitter jag och njuter av Enya. Otrolig musik.. (y)


I wonder if it's just stardust?

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards