Direktlänk till inlägg 14 november 2009

Kväll

Av beatrice - 14 november 2009 00:43

Johan ligger och sover. Jag vill också. Har bara inte gått ner i varv och orkat. Jag borde.

Min gos :)


Jag orkade inte gå till skolan imorse. Mådde lite olustigt och armen verkte efter vaccinationen från gårdagen. Fram mot eftermiddagen blev det bättre och vi var på stan en sväng. Skönt. Johan klippte sig. Jag gjorde några fynt på smycken, ah men det är ju inte illa alltså. Han fick med sig ett par shepheardtofflor hem också. Mysiga.


Jag körde körlektion imorse förresten. Med Stefan. Hahah, fy fan vad skönt person! Satt och sjöng på reklamen "nu e de fredagsmyyyys", ja du vet, och tyckte att det skulle bli en whisky fram mot kvällningen, haha. Men iaf, jag lärde mig huur mycket grejer som helst av honom. Fattar inte varför jag inte har kört med honom tidigare. Och så tyckte han att det var konstigt att Henrik, han jag kört med innan, inte hade bokat halkbanan på mig, trots att jag frågat efter den. Hmmm.. Men iaf, jag ska göra den där halkbanan nästa onsdag och efter det trodde han inte att jag behövde mer än en lektion för parkering+vändning och en sista lektion för att göra allt liskom, för att "knyta ihop säcken", för att citera honom. Sååååååå.. Jag kan lova att det känns bra. Och teorin känns som den sitter. Jag är på G! Jiiho!


Men nu tror jag iaf att jag ska borsta tänderna och krypa ner brevid det där söta gossebarnet som ligger i min säng. Har hört att det blir bravader imorgonkväll, så jag antar att det är bäst att vara utvilad. So long, John.


you're everything and more

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards