Alla inlägg den 29 november 2009

Av beatrice - 29 november 2009 21:07

Jag älskar alla förberedelser inför jul. Åt minstonde de vid advent.

Första adventsmorgonen är verkligen något speciellt. Komma ner i köket, frukosten står framme, advetsljusstakens första ljus har hunnit brinna halvvägs. Julmusik står svagt på i bakgrunden. Och det bästa av allt... Man vet, att såhär kommer det vara ända fram till mellandagarna.

Jag kan inte komma på något mysigare än dessa morgonar.



du hjärta mig

/b

Av beatrice - 29 november 2009 14:25

Jag och Jovan sov för länge idag.

Fick 20min på mig att göra mig iordning innan vi och pappa for till sunne för jobb.

13-17, kortdag, en bra början. Man måste få vänja sig lite. Det är mycket folk ute, skönt, det rör sig i butiken, skönt. Lita fikapaus nu, även det skönt.

Men. Dags att gå ut dit igen. Mys´:)


Jag älskar min Johan

 

/b

Ovido - Quiz & Flashcards