Alla inlägg den 11 november 2009

Av beatrice - 11 november 2009 18:10

Ledig idag.

Vaknade av att Johannes smög in till mig och Johan, haha.. Fint!

Har tillbringar några  timmar på trafikskolan, klarade alla test jag gjorde. Även om jag klarat alla förra veckan kan det väl vara bra att plugga lite ändå.. Känns som körkortet närmar sig, jiha! :D


Har varit hemma några timmar nu. Spelar bloons med pojkarna, haha, assvårt!

Nu ska jag och Johannes gå ner till ica och köpa(!!!!??!?) pepparkaksdeg. Blä.. Det ska vara hemmagjort ju..... Men. Då måste vi vänta tills imorgon, och det kändes inte som vi hade tålamod till det. Så ja. Ikväll ska vi baka pepparkakor och lyssna på jullåtar, det låter helt okej! Kansk ite tidigt ute, men vad.. Gör man inte?


Gillar er grappar, ihelgen blir det K-rave har jag hört rycktas om?  AAAHHHMMMEEENN det är ju underbart!

Johan är den bästa jag har <3


hold me now

I'm six feet from the edge

/b

Ovido - Quiz & Flashcards