Alla inlägg den 23 november 2009

Av beatrice - 23 november 2009 18:25

Det är så roligt att komma till skolan, ha skyndat sig dit, och så har man ingen lektion. Och typ alla vet om det. Underbart! Bara för det var bra..


Köpte ett par dojor innan jag åkte hem efter skolan. Hmm, har inte bestämt mig om jag gillar dem ens.. Har inte vågat tagit upp dem ur påsen, så det bådar väl inte särskillt gott. Men jag vet inte. Jag behöver verkligen ett par nya skor, haha.. Jag insåg det på riktigt efter att ha gått ifrån sporthallen i Sunne, ner till tågstationen. Mina converseskor sög tag i fötterna, mer och mer, för varje steg jag tog. Även om det hade slutat regna, och att jag hade tejpat över hålen jag hade på hälarna. Inte okej, helt enkelt. Hittade ett par typ kängor på Bianco också, dock efter att jag hade köpt de där andra redan. Det kanske blir dem också, det är ju synd att frysa om fossingarna när det börjar gå mot vintern..!

Ja, men på tal om. ..Att det faktiskt snart är vinter. Det är så intressant att bara se på folk. Sitta på nåt fik, stå på torget och vänta på bussen.. Och se på folk. Som idag. Temperaturen ligger på drygt 5+grader skulle jag tro. Tittar man åt ena hållet står det någon med den fetaste Goose-jackan, huvan uppdragen, höga stövlar, vantar och halsduk. Och tittar man åt andra hållet står det en annan med jeans som är uppvikta till anklarna, vita låga converseskor, öppen skinnjacka och en sjal.. Vad är det för årstid egentligen? Var det sensommar eller kall vinter? Alltid lika intressant, haha..



Nu väntar religionsarbetet om Jehovas vittnen... Det skulle ha varit inne i eftermiddags, hmm. Jobbar jag på hårrrrttt kanske läraren hinner läsa det ändå till imorn. Det återstår och ser, hmm så spännande.


let me

/b

Ovido - Quiz & Flashcards