Alla inlägg den 16 november 2009

Av beatrice - 16 november 2009 20:31

Sovmorgonen imorse blev ingen sovmorgon. Eller.. Jo förresten, litegrand, men inte så länge som jag ville. Jag gick upp strax innan 9 och städade iordning lite. Mamam och pappa kommer hem imorgon. Ska bli mysigt :)) Känns som de varit borta länge.. Men ändå inte. Jaja. Det blir fint när de komemr hem igen. De sitter på flyget nu ifrån Orlando till Stockholm.

Johan ville hem, jag följde med. Gick till farmor först och fick lite mat, hehe. Kan vara välbehövligt. Annika kom dit och lämnade nyckeln till bilen som hon hade lånat. Fick sålt lite riskkappitalsedlar också, det är ju underbart!


Nu sitter jag i Johannes källare och äter muffins. Gött dahhh.. Jag och Johannes kollade på bonde-Fredrik, och seriöst dog, förut, hahahahahahhahahhhaa! Men så jäävla störd så det inte är sant :D Skönaste killen på länge! Jag antar att jag blir fast här hela långa natten.Och är jag inte en snäll flicka kanske jag tillochmed får sova i samma säng som honom. Bäst att hålla sig i skinnet nu, eeeeeeeehhhhhh........!


Tåget går 8.04 imorgon, jiho!

Nu blir det film. För jag orkar inte lana(lanar ashårt you know) mer med dom rowliga grapparna i rakkarpilen.  Feeeeeeeeeeeett.


tell me evertyhing

/b

Ovido - Quiz & Flashcards