Alla inlägg den 14 november 2009

Ja

Av beatrice - 14 november 2009 15:19

Jag orkar inte ha tråkigt mer. Vädret gör ju att man går ner sig i depression på tre sekunder, blankt. Har damsugit huset, damtorkat, diskat, strukit.. Ja, väldigt roligt. Det blev fint, men ändå. Hur kul har man? Hemmafru, nästa.

Och min arm gör jätteont fortfarande. Den där svinsprutan gjorde väl inge gott heller..


Kanske att man skulle ta sig en sväng ut trots allt? Lockande att komma in efter nån timmes promenix i kasst väder och bara mysa i soffan framför tvn med en tänd brasa. Inte så kinkit skulle jag väl säga. Visserligen ryktas det om att det går en buss till Sunne vid 18-snåret och man kanske ska med den. Lockande. Kanske inte särskillt.


det händer inget längre

/b

Av beatrice - 14 november 2009 00:43

Johan ligger och sover. Jag vill också. Har bara inte gått ner i varv och orkat. Jag borde.

Min gos :)


Jag orkade inte gå till skolan imorse. Mådde lite olustigt och armen verkte efter vaccinationen från gårdagen. Fram mot eftermiddagen blev det bättre och vi var på stan en sväng. Skönt. Johan klippte sig. Jag gjorde några fynt på smycken, ah men det är ju inte illa alltså. Han fick med sig ett par shepheardtofflor hem också. Mysiga.


Jag körde körlektion imorse förresten. Med Stefan. Hahah, fy fan vad skönt person! Satt och sjöng på reklamen "nu e de fredagsmyyyys", ja du vet, och tyckte att det skulle bli en whisky fram mot kvällningen, haha. Men iaf, jag lärde mig huur mycket grejer som helst av honom. Fattar inte varför jag inte har kört med honom tidigare. Och så tyckte han att det var konstigt att Henrik, han jag kört med innan, inte hade bokat halkbanan på mig, trots att jag frågat efter den. Hmmm.. Men iaf, jag ska göra den där halkbanan nästa onsdag och efter det trodde han inte att jag behövde mer än en lektion för parkering+vändning och en sista lektion för att göra allt liskom, för att "knyta ihop säcken", för att citera honom. Sååååååå.. Jag kan lova att det känns bra. Och teorin känns som den sitter. Jag är på G! Jiiho!


Men nu tror jag iaf att jag ska borsta tänderna och krypa ner brevid det där söta gossebarnet som ligger i min säng. Har hört att det blir bravader imorgonkväll, så jag antar att det är bäst att vara utvilad. So long, John.


you're everything and more

/b

Ovido - Quiz & Flashcards