Alla inlägg den 2 november 2009

Av beatrice - 2 november 2009 10:59

Helgen. Fan. Så bra!

Ja. I torsdags låg jag och Johan hemma och mådde så jäävla kasst. Värd bakfylla, jag säger bara det. Johannes kom och tjötade och vi drog oss in mot stan och Amanda för att hämta mitt vin som hade blivit kvar där. Hahah... Jag gick till trafikskolan och somnade vid datorerna.

På fredagen var jag nära att missa körlektionen. Underbart! Johan kom på det 5min innan min buss gick, life's wonderful! Sen kom jag hem och jag och min lille pussgris hade en jättemysig frukost ich spg på en fin film. Fick skynda oss in till stan på eftermiddagen. Alltid stressigt. Hela mitt liv är bara stress! Åh, det är så skönt! Jag har så fruuuktansvärt mycket för mig, det måste vara därför... Hmm. 10min tills allt stängde, jiha! Jag sprang iväg och köpte en t-shirt till Johan, han gick till systemet. Grreat, det där med tid.. Det är inga problem. Sedan hämtade vi ut biljeter till Michael Jackson's This is it. Köpte massa godis och pussades ännu mer. Alltså.. Den där filmen. Öh. Man blev helt jävla stum. Pondusen. Skojar du eller? Allting. På millimetern, den där gubben var helt jävla.. Otrolig. Dansarna. Awesome, det går inte att säga annat. Repetitionerna för They don't really care about us var helt klart favoriten. Så jävla mäktigt eller!!? Grymt! Haha, jag och Johan höll nog inte käft under hela filmen. Man var tvungen att kommentera allting. Allt! För det var så mäkta. Jag kan bara inte fatta att han är död.. Kan inte fatta.

Efteråt åkte vi till Sunne. Till Patrik, Karl var också där. Förfestade lite, kollade resor, haha. Drog till PP sen, haha stört! Inte supermycket folk, men det dög, haha kuuuul! OCH OCH OCH OCH!!!! Johan dansade!! Vaaaaaaad...? Man måste ha fått i sig nåt konstigt..? Haha, men älsklingen dååå, JOLIGT :)))) Sen åkte vi hem och svimmade.


Annars har det bara varit mysimys. Har njutit. Av allt. Sitter hemma ensam nu. Ska åka till skolan snart. Har en känsla av att det kommer vara ganska så ganska så slappt. Gytt. Kanske är bäst att klä på sig ordentligt nu så.. Sitter bara i Johans mjukisbrallor och stor tröja. Inte så mycket fel i det heller viserligen.

Det är visst några som har åkte till Usa. New York.. Florida.. Kändes som att jag också borde varit med på planet! :)

Ja. Plikten kallar. Eller nåt.


but if Martin Luther was livin',

he wouldn't let this be, no no!

/b

Ovido - Quiz & Flashcards