Alla inlägg den 9 november 2009

Av beatrice - 9 november 2009 18:06

Underbar morgon. Denna gången på riktigt!

Jag gick upp strax efter halv tio, duschade..  När jag kom ut ur duschen hade älsklingen dukat fram frukost, tänt ljus och satt på en bra film. Godingen då.. Minns inte vad filmen hette.. Nånting med 88minutes, skulle jag väl tro. Grrreat iaf! Åkte till skolan vid 12 ungefär. Skön dag. Svenska en timme, sedan UF med Loui och Soffy, gååååååååått! Det känns som det går frammåt faktiskt, om vi nu skulle kunna göra en beställing inom kååååårt. Det grejas nog. Fint!


Kom hem, min hemma-man hade gjort iordning mat och myst till det. Han är så söt.. Kunde bo här hela tiden tycker jag :) Men.. Fick reda på att hans lillebror Lucas har fått svininfluensan.. :/ Inte bra. Stackars liten. Bjeee.

Haha, men Johan hade skvaller att förtälja om allt möjligt, så detta har varit lite roligt. Och Marcus har hoppat upp ett eller två hack på listan och jag känner att den där Hassan.. Kan fan inte sluta tänka på den sjuka människan, hahahahahah! Sååååå... Störd(y)


Det känns som om jag borde plugga. Ska ha gjort en uppstats till svenskan, inför det nationella provet i svenska B som är näst torsdag. Jag har inte börjat och den ska vara inne imorgon, det är såååååå bra! Jag älskar att skriva på beställning, finns inget bättre, älska älska älska! Hmm.. Mobilen plingar, tvättmaskinen tjuter. Det är ju skönt att Johanfisen är här hos mig mig mig mig :)


love

/b

Ovido - Quiz & Flashcards