Alla inlägg den 28 november 2009

Av beatrice - 28 november 2009 18:59

Helgen var välbehövlig nu.

Veckan har varit fylld av stress. En hel del plugg också. Jag och Lollo har varit kvar i skolan ett antal timmar för den där jävla affärsplanen till UF. Kul att komma hem strax innan 18 på en fredag..


Släkten var här idag. Jag mår illa. Det finns alldeles för mycket mat och tårta och godis i min mage just nu. Mamma fyller år på tisdag, men vi firade henne idag, mys :) Cathrine och Gustav är hemma under helgen också, jiho! :) Men nu är det bara jag och min älskade pojke hemma. Ligger i soffan och degar, väntar på at Robinson Karibien ska börja, haha! Grrrreat.


Sönt med en lugn hemmahelg. Det behövde sinnet.... Visserligen blir det jobb imorgon, men det blir bra det med. Stå i butiken med pappa och faster Annika 13-17 är inga problem direkt. Det är sweeeejt!  :))


Det verkar bestämt som det är mysstund nu, heeeehhe!

Puss


love

/b

Ovido - Quiz & Flashcards