Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

Morgon

Av beatrice - 31 januari 2011 09:43

Gick upp vid halv åtta. Skjutsade mamsi till jobbet.  Kom hem. Död, men gick inte och la mig. Jag måste vara koko i huvudet. La in bilder på datorn. Käkar godis. Varför smakar det alltid som bäst på morgonen, innan frukost? Konstigt. Väntar ivrigt på att klockan ska bli 10 så man kan ringa nån frisör.............. 

..Samtidigt kan tiden stå stilla nu, det går bra för mig. Jag vill att den här dagen aldrig ska ta slut. Vill vara hemma hemma hemma. Vill inte lägga mig ikväll och veta att jag ska åka härifrån, tillbaka till Oslo. Även om det är bra när jag väl kommer dit, Johan är ju där, har en fin(och liten) lägenhet, börjar min skiftleiderupplärning osvosv. Men ändå vill jag inte dit. Inte nu. Vill vara hemma, ingen annanstans. Verkligen bara hemma, hemma hos mig i Skåre, i vårt fina hus. Det är bäst.



Ha..Ha.. Just det. Jag har nog glömt att skriva här att jag ska bli skiftleider from onsdag. I vilket fall börjar min upplärning då, så trampar man väl på utifrån då. Det kommer bli asbra. Är lite orolig för det också faktiskt.. Men. Det kommer bli kul! :) Shysst lönseskjuts också, heeeee... Dels att skiftisar får bättre betalt och dels att jag jobbat mina x antal timmar nu, sweeeeeeeet. Okej, då jobbar vi på ett tag och åker hem sen. Jeevla rövnorge också.. Säger att man måste skriva över sig där efter ett halvår. Vad är det för bajs liksom? No way, I guess. Hmm.


Jag ska nog försöka fixa mina uppdrag nu..... Sen ska jag ju träffa Elin, kommer verkligen bli askul :d Senast var studenten, innan dess kan jag inte ens minnas.... SIKKKKKKKKKKKKK!

Ikväll blir bara masssssssssssa mys. Gott <3


/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards