Direktlänk till inlägg 27 januari 2011

say

Av beatrice - 27 januari 2011 13:02

Morgonen går så fort. Klockan är redan 13 liksom.. Jag borde gå till banken, skatteetaten, ringa dokkkktorn, hinna med en sväng på stan... Hmm. Prioritera. Doktorn numero uno. Sen.. Shopping. Banken, kanske? Skatteetaten klänns långt borta idag faktiskt.. Som alla andra dagar. Men det är ju bara så.

Har hunnit platta håret. Det känns bra. Har bokat hembiljetten, det känns väldigt bra. Imorgonkväll åker jag hemmmmmm för några dagar juuuu :):):)

Okej, ska värma lite mat nu. Det var tur att Johan kom hem med mat igår, annars hade vi väl inte fått så mycket i magen. Min frukost idag blev bulgur och ketchup. Ärligt, det är ju så förbannat tråkigt att handla mat, har inte orkat de sista dagarna. Så..... Det är rätt tomt i kylskåpet. Får försöka göra något åt det faktiskt, haha..


whoooot

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards