Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

- - - -

Av beatrice - 24 januari 2011 20:45

Igår blev jag nästan rädd för mig själv.


Jag tvingade, verkligen tviiiinnnnggggade, upp mig själv när klockan var 12.  Efter en låång frukost(klar runt 13.30) tog jag på mig underställ och minkpäls och drog med Jovisen ut på en riktig långpromenix. Inte för att han egentligen ville, men för att det kändes nyttigt. Vi gick ner till Aker bryge och storsade omkring ett bra tag. Båtar som kom och gick, fönstershoppade, spanade fina restauranger. Bara... Hade det asbra. Gick upp till Akers fästning och kollade på solnedgången. Alltså, h u r  f i n t  s om  he l s t ! Kändes som det var taget ur en film, otroligt.

Sen gick vi vidare mot  Grönland. Ja, du läste rätt, Grönland. Det är nämligen så att allt är stängt på söndagar i Norge. Aningen efterblivet om man säger så, men så är fallet.. EN mataffär, i hela Oslo, är öppen på söndager. Nämligen ett Kiwi(miniminiminivariant) på just Grönland. Och  är det tomt i kylskåpet så var det helt enkelt bara att traska dit. Införskaffade fiskpinnar etc. Gick även förbi ett apotek(som var öppet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) och fick med mig en tub kräm, 15g, för 136nok! Vaaaaad blir det? Uj uj.. Gick hem och åt en god middag.

Men ja, det var väl inte därför jag vart rädd för mig själv kanske. Nej, det var för efter maten var jag så förbannat trött så jag visste inte var jag skulle ta vägen. Du vet, när man somnat i soffan framför TVn en fredagkväll och blir väckt och verkligen måste gå upp för att borsta tänderna och lägga sig i sängen. Typ.. Den tröttheten kan man jämföra med. Så, jag gick och la mig kl 19.00 Ärligt, jag vaken 7timmar under hela dagen. Okej, jag vaknade till runt halv tio och såg en halvtimme på en film innan jag slumrade ifrån den, men ändå. Och imorse.. Vaknar av klockan 7.00 och är fooortfarande lika trött.  Vad är felet egentligen? o.O Koooooko.


På fredaggg åke jag hem till Karlstad, det ska bli gottgottgottgottgottgottogott! :):) Och på söndag kl. 12.00 är Mallisen bokad, ooonly for me! Det kommer bli awweesssome :D ASLÄNGESEN vi sågs ju, hur kasst liksom?!


Hmmm.. Nej, kanske att jags ka gå och lägga mig. Jag är någolunda mätt och sjukligt trött. HAHA.... Jag åt verkligen nio fiskpinnar och tre potatisar till kvällsmat. Det är ju bara att konstatera; det ÄR nåt fel på mig!


:)

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards