Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

tack

Av beatrice - 22 januari 2011 20:23

Alltså.

Jag är så sinnessjukt trött så jag vet inte var jag ska ta vägen?

Det har varit extremt mycket jobb under veckan, övertid nästan varje dag. Förvisso bra för plånkkkan, men det ska bli sjukt skönt med söndag imorgon vill jag lova! Jag ska sova sovasovasovasovavvvvvvaaaaaa och sen gå ut och powerwalka. Måste fan komma igång med lite träning på något sätt. Min kropp förgös här i Oslo. Äter konstigt och har jobbet som undanflykt för träning. Inte helt ok väl?


Nu blir jag lite koko i huvudet. Har sett så sjukt mycket dansvideor och.... Bara inser att det är är är är är ju stört. Saknar dansen a s m y c k e t ju. Fattar inte varför jag slutade med streeten...? :o Saknar allt med det. Jag får ta mina kära BITare och baaaa... Dra å dansa söööööönder, aaarrggghh!!! Jag be h ö v e r det typ.. NU. Okej, och Mathilda kan ju typ dissa Uppsla för en helg och ge Oslo ett försök once again(detta kommer på ditt UKENT INFO special - only for you á la Bealus). Jag fick just lite idéer.. Jag är ju bra på't, heeehe..!


Okej, jag tror jag ska lägga mig på rygg, låta minnena komma tillbaka.. Le och må bra i själen. Sen ser jag och pussen på The new guy, sjukaste hahah!


see all i did was blink twice

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards