Direktlänk till inlägg 14 januari 2011

!

Av beatrice - 14 januari 2011 22:43

Jeeeeeee, vad är det för dag idag?

LÖNING! Baaaaa, HUR NICE? :)):):)


Dagen har gått sjukt fort, öppnade med Emma. Sen bara... Var klockan fyra och egentligen slut för dagen. Men jag gick över till Byporten för det behövdes folk, och jobbade extra två timmar. Ändå rätt bra, men sjuukt stor skillnad i tempo mot City. Vi ju har haft assoft efter jul.. Bra pengar. Gick hem, nöjd med en Chardonnay för min braiga säljarsiffra förra veckan. Sweeet.. Det blir kalas snart, har ju faktiskt skrapat ihop tre vinflaskor sen jag började, haha :) Rätt kul också, att min chef valde ett frånStellenbosch i Sydafrika. Där var ju jag för.... Vafan! Det är SEX år sedan! :o:o Sjuuuuuuukt..


Läggdags nu skulle jag tro, till en bra film. Tidig morgon även imorgon. Först ska man väl försöka få tyst på den där apan som bor vägg i vägg. Ärligt....... Dethär funkar inte.


hem

/b

 
 
towe

towe

14 januari 2011 22:54

Hej! Just nu pågår det en veckans blogg på min blogg, delta gärna:
http://towe.webblogg.se/2011/january/veckans-blogg.html#comment

Kram! :)

http://towe.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards