Direktlänk till inlägg 31 mars 2010

?

Av beatrice - 31 mars 2010 18:36

Ja, antingen är jag dum i huvudet, eller så går det inte.

Jag vet inte hur länge jag har försökt byta bild här på min blogg? Fattar inte hur man gör, känns som jag har letat igenom varenda flik och lusläs.. Men nej. Det verkar helt enkelt inte gå. Det är ett så jävla stort(stört Carro) problem.. Typ. Jobbigt för mig.. I-landsproblemen hopar sig?


Imorgon blir sista dagen på ett tag i skolan. Igen. Man är knappt i skolan längre. Men... Det går ju ganska bra ändå. Efter att vi har finslipat projektrapporten imorgon åker jag och mamma upp till Sunne, till stugan och latar. Kommer laga en massa god mat och bara så hade så jäkla slappt. Kommer bli sköööööönt :)

Sen ska väl jag coh Johisen ut någon dag med grapparna, och förmodligen en massa tränande om jag känner min pojkvän rätt. Och det är ju bra, för jag kommer mig aldrig för att träna ordentligt när jag är själv. Borde kanske spendera lite mer tid i Sunne bara för det? Hmmmm......? MMMMMH, på tal om det. Jag fick brev från Pliktverket igår ockkkkkksssssååååååå. Påminnelse om att sista anmälningsdagen är 15 april. ÖH. Och om jag inte kommit fram till något bra svar då då? Ja. Då är det väl lika med kört för min del. Eller... Så är det inte det. Allt det där med lumpen är bara så himla snurrigt. Vet inte vad jag vill, med någonting. Hösten, året, framtiden.. Allt. På så sätt är det väl rätt bra med skolan ändå. Man är alltid underhållen, varken man vill eller inte. Sen är man inte det. Och det är då de där jobbiga besluten måste tas. Lite jobbigt ibland.. Men. Jag hoppas att jag överlever.

hejdahhhhhhh


du

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards