Direktlänk till inlägg 27 mars 2010

Nu

Av beatrice - 27 mars 2010 19:34

Efter en jobbig dag i skolan igår tog jag bussen hem så fort jag kunde. Duschade och packade ihop lite smågrejer. Sedan tog jag audin upp till Sunne. Högsta volym på och bara försvann. Det var skönt. Och, det behövdes.

Åkte först till pappa och sa hej. Träffade gott folk, vilket också var välbehövligt. Jag och pappa fikade en sväng innan han skulle göra iordning i ateljén för fotografering, och jag åkte till Johan. Martin och Sandra var också där. Fram på kvällningen åkte vi in till Sunne för att handla lite mat och träna. Hahah, Martin var dock inge vidare som aerobicledare...........?? Men träningen gick faktiskt riktigt bra. Skönt! Åkte hem, åt mat, satte på Sherlock Holmes och jag somnade lagom till samma ställe som förra gången, dvs 15min in i filmen. Gött.......

Men. Det var bara en så himla bra eftermiddag :) Fint!


Idag gör magen rätt gött ont.. Inte van vid sånnadär ansträngningar, haha. Åkte hem på förmiddagen. Jovi skulle ut med grapparna, jag orkade inte följa med. Vet inte om det är förra veckans tvådagarsbakfylla som avskräcker alkoholen.. Kan vara en anledning iaf. Så kvällen blir att tillbringa framför tv. Förmodligen somna lagom till Millenium är slut. Det blir skönt.


Imorgon kommer bli bra.

Stan med mammi :) Ovisen kommer också :)

Jag gillar helger.

Skönt faktiskt att det är en vecka nu i skolan nu. Sedan är det påsklov. Och sen... Nio veckor kvar i skolan. Nio veckor kvar till studenten. Sedan.. Är framtiden ovis. Det känns bra på något sätt. Åtminstonde känns det så idag.


/b

:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards