Direktlänk till inlägg 22 mars 2010

(y)

Av beatrice - 22 mars 2010 19:00

Skoldagen var bara sådär hur bra som helst.

Allt skvaller från i onsdags, och det var inte lite.. Två timmar konstant, om allt som hände. Det är väl sådana kvällar man kalar händelserika, minst sagt! Så grrrrym! ..Men jag gillade som vanligt förfesten bäst... Heee he he he..

Efter lunch tog vi faktiskt tag i projektet. Vi har ju APU nu i två veckor, men jag o flickorna ligger en aning efter i projektarbetet som ska vara klart någon dag efter lovet, sååååå... Hard work work på det. OCH! För typ första gången, så gick det riktigt bra! Måste säga att vi var ganska seriösa! I alla fal kände jag mig det, kanske därför det kändes så bra aknske.. För mig.. Höhö. Och Linnea började med bilderna. Kommer bli hur bra som helstttttt!


Efter skolan vandrade jag en sväng på stan. Hade tänkte hitta något til Gabriel som fyller år på onsdag. Men, jag hittade inget. Inte särskillt förvånande förvisso, men ändå.. Jobbigt. Han är den svåraste att köpa till i hela familjen. Förslag...??


Jovi ringde och sa att de hade köpt en ny vovve också. Hur fort gick inte det egentligen, för den var hemma hos dom idag?? Jaja, tydligen en lurvig, hånghårig sak som är ett halvår. Gulligt, kanske träffar den i helgen :)

Mat väntar. Potatisgratäng. Igen. GOTTTT! :)


all smiles and sunshine

/b

 
 
Ingen bild

J.E

23 mars 2010 00:19

All smiles and Sunshine..... (y)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards