Direktlänk till inlägg 18 februari 2009

Lite seg i huvudet

Av beatrice - 18 februari 2009 10:02

Jag inser att jag missade något hos Maria igår. Tråkigt att jag var hemma med knivar i bröstet då... Pluggade lyckades jag göra också, så lite bra var det väl ändå. Kanske inte kul, men bra. 

Nu är det textkommunikation och jag har väl halvskrivit klart min recension på musikalen som estettvåorna spelade upp förra veckan. Det blev jääävligt... Kladdigt och inte bra alls. Men det känns som det inte gör så mycket. Ska göra mitt reportage dretbra nu så får vi väl se vad slutbetyget hamnar på. Allt annat än MVG är nederlag, beeehhhe. Fåret. 


Idag är en bra dag. Jag känner mig bara lugn och kan njuta av tillvaro. Och trots att det är lite drygt med 6 timmars textkommunikation känns det bra. Snart ska  våran vikarie hjälpa mig att få till recensionen lite bättre.. Och i eftermiddag ska jag rida! Tjuuuuu, hoppning! Och det där gossebarnet ska med och kolla på. Jag hoppas på Spot, lätt!  Fy fan vad roligt, miiuh! Ser verkligen fram mot det! Bara det inte blir Månen eller Paris eller... Ptja, nånsåndär lite dryg jävel. Beeheh.


Nej. Nu ska jag sluta. Nu ska jag ha lite hjälp. Sen ska jag försöka fixa den där facebooken också som jag inte fattar nånting av. Men det verkar väl lite roligt... Kanske, om jag orkar. Ibland. Ingen som vet. Kanske. Hejdå.


happy faces.

/b 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards